Головний
принцип учительських дій „Не нашкодь дитині!”.
Особливо
виразно це має виявлятись у здійсненні індивідуального підходу до всіх дітей
незалежно від здібностей. Тому
індивідуалізація в проектній роботі переважно здійснюється через групові
диференційовані завдання з включенням на окремих етапах
індивідуальних.
А
саме:
-
Вчитель враховує загальну готовність дітей до проектної діяльності та готовність до засвоєння конкретного матеріалу;
-
Уміє передбачити труднощі, які можуть виникнути в дітей під час проектної роботи;
-
В проектних роботах використовує диференційовані завдання індивідуального характеру;
-
Робить перспективний аналіз: для чого плануються завдання, чому їх треба використати саме на даному етапі проекту, як продовжити цю роботу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий